Blogunuzu Tanıtabileceğiniz Siteler

Yeni bir blog açtınız veya blogunuz eskide olabilir, tanıtım tanıtımdır. Blog Tanıtımı ziyaretçi edinmekte ve hit çekmekte çok önemli bir yöntemdir. Bugün sizlere Blogunuzu Tanıtabileceğiniz Siteler hakkında bir yazı hazırladım. Benimde kayıt olduğum ve zaman zaman ziyaretçinin geldiği ve ileride geleceğini düşündüğüm Tanıtım yapabileceğiniz siteler şunlardır ;

Oku.Net : Oku.net blogunuzu kanıtlayabileceğiniz çok güzel nezih bir ortam. Yazdığınız bazı konuları Rss aracılığıyla çekerek yayınlıyor. Çok büyük bir hit kaynağı değil aslında. Ama az çok ziyaretçi getiriyor diyebilirim. Üye olması kolay bir site.
Aslında bu sitenin Bumerang - Yazarkafe 
mantığı ile işlediğini düşünüyorum. Yani aralarında bir benzerlik var. Ama Yazarkafe'de yazabilmek'te kolay değil hani. Platin üyelik istiyor ama şuan Altın üye'yiz yakında Platin olabiliriz inşallah :)
Konu saptı biraz. Oku.net'e kayıt olarak bir miktar hit çekebilirsiniz.

Forumlar : Tanıtım diyince ilk akla gelen siteler eminim forumlar'dır. Günümüzde ün kazanmış belli başlı forumlar var zaten. Bu forumlarda ilgili kategoriye tanıtım yazısı hazırlayarak güzel bir tanıtım yapabilirsiniz. Bu forumlar nelerdir diyorsanız örnek verebileceğim şunlardır.
Wmaraci.com/forum




R10.net/forum
İyinet.net/forum
Bloggerforumu.com (●)
Yukarıda yazdığım forumlar en bilinen ve belli bir kullanıcıya sahip forumlardır. Bloggerforumu.com blogculura özel sorunlarını çözebilecekleri ve tanıtım yapıp yardımlaşabileckleri bir platform. Bi girip göz atmanınızı öneririm.

Sosyal Medya : Günümüzde herkesin takip ettiği ve bir hesabının olduğu platformlardır. Sosyal medya ile yüzlerce binlerce kişiye ulaşabilirsiniz. Sosyal medya tüm bunların arasında en sağlam ve en kalitelisi diyebilirim. Sosyal medya olarak şu siteleri kullanıyorum ve sizlere de öneriyorum.
Facebook, Twitter, Pinterest, İnstagram vb. Birçok sosyal medya sitesi bulunmakta bu mecralarda bir hesabınız bulunsun. Tanıtım yapın, yazılarınızı paylaşın ve ziyaretçi çekin.

Bumerang - Yazarkafe : Yazarkafe Hürriyet Gazete'sinin açmış olduğu ve blogların bulunduğu bir platform. Burada bumerang'a üye olarak platin üyeye kadar yükselmeniz halinde yazarkafe'de yazar olabiliyorsunuz. Açıkçası ben etkili bir yöntem olduğunu düşünüyorum. Sonuçta blog yazılarını binlerce kişinin gördüğü iddia ediliyor. Şuan blogum altın üyelik'te ama en yakın zamanda platin olacağız, inanıyorum. Ayrıca bumerang'ın birçok faydası var. Sitenize reklam teklifleri bile geliyor. Bumerangı açıklayan çok detaylı bir yazı yazmayı düşünüyorum, ordan bütün özelliklerini okuyabilirsiniz.



Son Söz : Diğer gazetelerinde blog sayfaları bulunmakta. Buralardada yazı yazarak blogunuzu tanıtabilir ve ziyaretçi çekebilirsiniz. Ayrıca Onedio vb. Sosyal paylaşım platformlarına üye olarak yazı yazabilir. Blogunuza link verebilir ve ziyaretçi kazanabilirsiniz.

Bugün sizlere Blogunuzu Tanıtabileceğiniz Siteler hakkında bilgi verdim. Eksiklerim vardır elbet bilgi edindikçe yazıyı güncelleyebilirim. Sizlerinde yorumlarını bekliyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder