Adsense Kayıt Öncesi - Adsense Onay Alamıyorum

Google Adsense Türkiye'de en iyi reklam veren sitedir, bu herkes tarafından böyle bilinir. Ancak çoğumuzun bildiği gibi Adsense onayı almak o kadar da kolay değildir. Adsense seçicidir ve Adsense Onayı Almak için belli başlı kriterler vardır.Bu kriterlere uyum sağladığınız halde sizi zaten kabul edecek ve 2. onaya alacaktır.Bu yazım adsense onay alamıyorum diyenlere gelsin.



İşte adsense onayı almak için yerine getirmeniz gerek kriterler şunlardır ; 

▶ Blogunuzda Cinsel içerik ve şiddete yönelten içerik kesinlikle olmamalıdır.

▶ Blogunuzda hack/hile, warez, uyuşturucu vb. içerik olmamalıdır, aksi halde adsense sizin için hayal olabilir.

▶ Blogunuzda yasa dışı veya özel hayatın (bireyin) haklarını ihlal eden bir içerik olmamalıdır.

▶ Bunu bildiğinizi düşünüyorum ama yinede yazmak istedim, adsense başvurusu için 18 yaşından büyük olmanız gerekir.

▶ Blogunuz küfür, hakaret, ırkçılık içermemelidir.

▶ Yazılarınız özgün olmalıdır. Kopya içerik olmamalıdır çünkü google panda algoritması ile kopya içeriği anında anlıyor. 

▶ Blogunuzda gizlilik politikası sayfası kesinlikle olması gerekiyor.

▶ Gizlilik politikası haricinde mutlaka iletişim, hakkımda vb. Sayfalarında bulunması adsense başvurunuzda size çok büyük fayda sağlar.

▶ Blogunuz "yetersiz içerik" sebebiyle onay almayabilir ama bu mesaj otomatik gelen bir mesajdır, google sitenizi hiç incelememiştir. Bu durumda içerik sayınız önem taşıyor. 

▶ Blogumuzun temasıda adsense başvurunuzda göz önündedir ve dikkate alınır. Ayrıca sitenize giren ziyaretçi sayısınında önemli olduğunu düşünüyorum.


0 yorum:

Yorum Gönder