Adsense Onay Alma Yolları


Adsense Onay Alma Yolları





Öncelikle Adsense Nedir bilmeyenler için Adsense Nedir burayı okuyabilirsiniz.
Adsenseden onay almak o kadar da kolay değildir. Adsense'in kendine özgü birçok değerlendirme kriteri vardır. Bu kriterleri sağladınız takdirde onay alabilirsiniz ancak çoğu zaman bloglar/siteler onay alamayabiliyor ve bunun birçok değişik etkisi vardır. Ve Google Adsense neden onay alamadığınızı size izah eder zaten.
İste sizlere Adsense'den onay almak için birkaç ipucu vereceğim.

İçeriğiniz 

İçeriğiniz adsense onayı için çok önemlidir. Çünkü Adsense vereceği reklamları sitenizin içeriğine göre belirliyor. Bu sebeple site içeriğinizin bir amacı olmalı ve özgün olmalıdır. Bunun yanı sıra çoğunlukla yetersiz içerik cevabı gelir. İşte bu yüzden içeriğiniz biraz fazla olmalıdır. Adsense içeriğinize bakarak neyle ilgili reklam vereceğine yetecek kadar içerik olsa ilk onayı alırsınız.

Tema/Şablon

Tema ve Şablonunuzunda adsense onayı için etkisi vardır. Nedeni ise ziyaretçi aradığını elde edebilmeli ve önemli olan ise tema ve şablonunuzun reklam göstermeye uygun olmasi lazım. Adsense iyi reklam verebileceği siteleri sever.

Google Sıralaması 

Google sıralamasıda adsense için onemlidir. Çünkü google sıralamasinda iyi yerlerde olmayan bir siteye kimse ulaşamaz ve adsense ziyaretçisi olmayan siteye niye reklam versin ki değil mi ?
Bu yüzden içerikleriniz google sıralamasında iyi yerlerde olmalıdir buda ozgun makale ve SEO dan geçer.

Yasaklı İçerikler 

Sitenizde bir takım uygun olmayan içerikleriniz olabilir eğer varsa ki bu adsense'den direk ree cevabı almanız anlamına geliyor. Google adsense içeriği uygun olmayan (cinsel içerik, terör vb.) siteleri kabul etmez ve reklam vermez. İşte bu yüzden konunuz ve içeriğiniz mümkün olduğunca uygun olsun.

Ziyaretçi Sayınız

Buda google sıralaması ile eşdeğer bir ölçütdür. Adsense ziyaretçi sayınızı önemser e tabi böle olmak zorunda zaten. Adsense ziyaretçisi olmayan bir sayfaya reklam verirse bi kârı olmayacaktir oyleyse neden versin ? Hal böleyken okur/ziyaretçi sayınızı yüksek tutmaya çalışın!

Önemli Not! : Adsense site içi ulaşılabilirliği on planda tutar. Yani sitenizd/blogunuzda iletişim sayfasını mutlaka bulundurmaniz gerekir. Böylece size daha kolay ulaşılabilir. Ve önemli olan ise Gizlilik Politikası Sayfası!

Sitenizin üst menüsünde veya alt tarafında mutlaka Gizlilik Politikası adlı bir sayfanın bulunması gerekiyor. Yoksa adsense'den onay almanız zorlaşabilir.

Adsense'den onay almak için tüm bu önerilerime uyarsanız onay almanız çok kolaylaşır.

Hayırlı Olsun, Bol Kazançlar! :)

0 yorum:

Yorum Gönder